Lær dine kunder at kende og skab gode og langvarige relationer

Med faget Kundesamspil lærer du at rådgive kunder i forskellige aldre og med forskellig kulturel baggrund. Du lærer at forholde dig til din kundes forskellige livsfaser og på den måde give en langsigtet rådgivning.

Du får en dybdegående viden om teorier og metoder til rådgivning, salg og kommunikation. Langvarige relationer er i fokus og du får kendskab til kommunikationsmodeller, du kan bruge i mødet med kunden. 

Indhold i faget:

  • Privatkunders adfærd og motivation
  • Teknikker og teorier inden for kommunikation, rådgivning og salg
  • Rådgivning via telefon, ved fysiske møder eller online
  • Kundetilfredshedsanalyser og anvendelse af samme
  • Kundetypologier.

Målgruppe 

Faget Kundesamspil er for dig, der ønsker at styrke din relation til privatkunder og derved fastholde kunderne gennem alle livsfaser. Det er for dig, der ønsker at forstå alt om din kunde via komplekse kundeanalyser og forståelse for forskellige kundetypologier.

Niveau

Faget er en del af den merkantile diplomuddannelse. 

En diplomuddannelse svarer til en bacheloruddannelse, som er en mellemlang videregående uddannelse. Du kan tage faget som en del af din diplomuddannelse eller som et selvstændigt modul.

Læs om diplomuddannelsen i finansielrådgivning >>

Realkompetencevurdering

Har du viden og erfaringer, men aldrig fået et papir på det? Så bør du overveje at få en realkompetencevurdering.

Realkompetencer er den viden, de færdigheder og de kompetencer, du på forskellig vis har erhvervet uden for det officielle uddannelsessystem. Hvis du får anerkendt disse kompetencer, får du et bevis.

Læs om realkompetencevurdering >>

Ansøgningsfrist

Én uge før opstart.

Afmeldingsbetingelser

Eventuel afmelding til uddannelsen kan ske gebyrfrit indtil 14 dage før undervisningsstart. Sker afmelding herefter og frem til uddannelsesstart, fakturerer vi DKK 500,- i afmeldegebyr. Afmelder du dig efter uddannelsesstart, fakturerer vi det fulde beløb.