Salg, der skaber langvarige kunderelationer

Med faget Kundesamspil lærer du at rådgive kunder i forskellige aldre og med forskellige personprofiler. Du får konkrete metoder til god rådgivning, salgsteknikker samt værktøjer inden for positiv salgspsykologi, således at du i højere grad lykkes med salget. Samtidig øger du kundetilfredsheden og sikrer grundlaget for en langvarig kunderelation.

Indhold i faget:

  • Privatkunders adfærd og motivation
  • Teknikker og teorier inden for kommunikation, rådgivning og salg
  • Metode til at strukturere og effektivisere den gode rådgivning
  • Rådgivning via telefon, ved fysiske møder eller online
  • Kundetilfredshedsanalyser og anvendelse af samme
  • Kundetypologier (DISC)

Målgruppe 

Faget er for dig, der ønsker at styrke relationen til dine kunder, samtidig med at du ønsker at øge dit salg. Det er for dig, der gerne vil have konkrete værktøjer og teorier, som du kan anvende i din hverdag og dermed gøre arbejdet med dine kunder nemmere.

Niveau

Faget er en del af den merkantile diplomuddannelse. 

En diplomuddannelse svarer til en bacheloruddannelse, som er en mellemlang videregående uddannelse. Du kan tage faget som en del af din diplomuddannelse eller som et selvstændigt modul.

Læs om diplomuddannelsen i finansielrådgivning >>

Realkompetencevurdering

Har du viden og erfaringer, men aldrig fået et papir på det? Så bør du overveje at få en realkompetencevurdering.

Realkompetencer er den viden, de færdigheder og de kompetencer, du på forskellig vis har erhvervet uden for det officielle uddannelsessystem. Hvis du får anerkendt disse kompetencer, får du et bevis.

Læs om realkompetencevurdering >>

Ansøgningsfrist

Én uge før opstart.

Afmeldingsbetingelser

Eventuel afmelding til uddannelsen kan ske gebyrfrit indtil 14 dage før undervisningsstart. Sker afmelding herefter og frem til uddannelsesstart, fakturerer vi DKK 500,- i afmeldegebyr. Afmelder du dig efter uddannelsesstart, fakturerer vi det fulde beløb.