På disse uddannelser kommer du til at arbejde med en bred vifte af kommunikations-, salgs- og markedsføringsaktiviteter på såvel B2C som på B2B markedet. Fokus vil være både online og offline, og du lærer at planlægge og producere indhold, samt hvordan du udvikler en publiceringsplan og en solid strategi.

Uanset hvilken uddannelse du vælger, bliver du introduceret til en række effektive værktøjer, du kan bruge i dit job.

 

Digital markedsføring

Du får dybdegående viden om webanalyse, søgemaskineoptimering og e-mail markedsføring og du lærer at planlægge, gennemføre og evaluere online marketingprojekter.

Kommunikation i praksis

Du lærer at omsætte kommunikationsteori til handling, at formulere dig på forskellige medieplatforme, samt at præsentere dit budskab klart og tydeligt.

Salgspsykologi og grundlæggende salg

Du opnår vigtige redskaber til at afkode og tilpasse dig kundetyper, at planlægge og prioritere din tid, samt at håndtere konflikter og stress i dit salgsarbejde.

Sociale medier

Du får praktisk viden og inspiration til dit arbejde med de sociale medieplatforme og hvordan du engagerer din målgruppe. Samtidig lærer du om relevante metoder og teorier til strategiudvikling.