Forstå kulturens konsekvenser i forretningsmæssig og kommunikativ sammenhæng og bliv bedre til at arbejde sammen på tværs af kulturer

Faget giver dig kompetencer til at kunne arbejde sammen på tværs af kulturer og herunder forstå kulturens konsekvenser i forretningsmæssig/kommunikativ sammenhæng.

Faget er et retningsbestemt fag på diplomuddannelsen i shipping.

Indhold i faget:

  • Kulturanalyse
  • Nationale og internationale kulturelle værdier
  • Interkulturel kommunikation

Uddannelsen afvikles i samarbejde med  Danmarks Skibsmæglerforening. 


  

Målgruppe 

Faget Kundesamspil er for dig, der ønsker at forstå kulturens konsekvenser i forretningsmæssig og kommunikativ sammenhæng og bliv bedre til at arbejde på tværs af kulturer.

Niveau

Faget er en del af den merkantile diplomuddannelse. 

En diplomuddannelse svarer til en bacheloruddannelse, som er en mellemlang videregående uddannelse. Du kan tage faget som en del af din diplomuddannelse eller som et selvstændigt modul.

Læs om diplomuddannelsen i shipping >>

Realkompetencevurdering

Har du viden og erfaringer, men aldrig fået et papir på det? Så bør du overveje at få en realkompetencevurdering.

Realkompetencer er den viden, de færdigheder og de kompetencer, du på forskellig vis har erhvervet uden for det officielle uddannelsessystem. Hvis du får anerkendt disse kompetencer, får du et bevis.

Læs om realkompetencevurdering >>

Ansøgningsfrist

Én uge før opstart.

Afmeldingsbetingelser

Eventuel afmelding til uddannelsen kan ske gebyrfrit indtil 14 dage før undervisningsstart. Sker afmelding herefter og frem til uddannelsesstart, fakturerer vi DKK 500,- i afmeldegebyr. Afmelder du dig efter uddannelsesstart, fakturerer vi det fulde beløb.