En effektiv markedsføring er alfa omega for enhver virksomhed, hvis du vil give konkurrenterne baghjul. 

På dette forløb lærer du om de mange vigtige elementer i arbejdet med markedsføringen.   Du får viden om marketingbegreber og –processer og bliver udstyret med en stor værktøjskasse med relevante marketingværktøjer.

Du lærer om

  • Marketingfilosofier og strategier, og hvordan du anvender dem succesfuldt i virksomheden
  • Markedssegmentering og positionering
  • At træffe vigtige beslutninger inden for marketing, bl.a. ved hjælp af en række værktøjer
  • Strategier og processer i forhold til forskellige kundetyper, såsom forbrugere, B2B-kunder og service sektorer

Målgruppe

Executive MBA er til dig, der vil være attraktiv i internationalt orienterede miljøer. Som vil være i stand til at tage værdiskabende, rigtige beslutninger og reagere på forandringer og nye tendenser. Det er til dig, der vil arbejde seriøst med din egen udvikling og kvalificere dig inden for ledelse med relevante og moderne værktøjer til at påvirke og udvikle organisationer og mennesker i et internationalt perspektiv.

Værdi for virksomheden

  • Du kan styrke din virksomheds markedsføring og konkurrenceevne
  • Du kan bidrage til udviklingen af markedsføringsstrategien i din virksomhed
  • Du bliver i stand til at identificere din virksomheds forbrugere og målgrupper

Flexible executive learning

Du får et eksamensbevis når det enkelte fag bestås, men tager du alle 4 fag får du tildelt et ”PG Certificate in business administration”.
De 4 fag indgår i en fuld executive MBA uddannelse – så der er mulighed for at tage sin uddannelse trin for trin – det kalder jeg ”flexible executive learning”.