Faget Service giver dig en grundlæggende forståelse for service. Du får kompetencer til at agere i forhold til forskellig serviceadfærd, tilpasse egen adfærd og kommunikation til forskellige kunder for derved opnå bedre serviceresultater

  Faget er et valgfag på akademiuddannelsen i Salg og markedsføring.

Faget Service giver dig desuden en introduktion til grundlæggende teknikker i forbindelse planlægning, gennemførelse og opfølgning på god service.

Gennemførelse af faget vil give dig forståelse for vigtigheden af at arbejde med serviceholdninger og arbejde med egen rolle som servicegiver og deltager i et serviceteam.

Indhold i faget:

  • Servicebegrebet – hvad er god service?
  • Holdninger til god service – både individuelt og i team
  • Personlig planlægning effektivitet
  • Transaktionsanalyse og assertion
  • Personprofiler
  • Spørgeteknik og aktiv lytning
  • Servicedialogen
  • Service på forskellige platforme
  • Reklamationsbehandling
  • Målsætning i service
  • Telefonen som redskab
  • Kø-teori og belastning
  • Team og motivation

Målgruppe

Faget Service er for dig der skal til at arbejde med service, eller for dig som til dagligt arbejder med service, og som gerne vil skabe bedre service og dermed opnå loyale kunder.

Tilmeld dig hurtigst muligt

Daghold: Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. 
Aftenhold: Tilmeldingsfristen fremgår af det enkelte hold.

Hvis der er ledige pladser, optager vi studerende helt frem til første undervisningsdag. 
Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.