Faget kundeforståelse og oplevelsesdesign gør dig skarpere på, hvordan du kortlægger og udvikler din kundes eller gæsts serviceoplevelse. 

  Faget er et valgfag på akademiuddannelsen i Service og oplevelser .

På faget kundeforståelse og oplevelsesdesign får du styrket din forståelse for kundernes og gæsternes adfærd og de processer, de gennemgår i konsumeringen af en service eller en oplevelse.

Indhold i faget:

  • Indsamling og strukturering af data 
  • Kortlægning af interne processer
  • Købsadfærd og kundeprocesser 
  • Kundebeskrivelse 
  • Servicekvalitet 

Målgruppe

Faget kundeforståelse og oplevelsesdesign er for dig der ønsker at lære dine kunder og gæster endnu bedre at kende, så du kan skræddersy enestående oplevelser til dem og samtidig
øge din omsætning og indtjening. 

Tilmeld dig hurtigst muligt

Daghold: Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. 
Aftenhold & Online undervisning: Tilmeldingsfristen fremgår af det enkelte hold.

Hvis der er ledige pladser, optager vi studerende helt frem til første undervisningsdag. 
Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.