På faget Strategisk kommunikation får du kompetencer til at kunne deltage professionelt i analyse, planlægning og gennemførelse af organisationens større kommunikations- og formidlingsløsninger på det strategiske niveau

Strategisk kommunikation handler om branding i medgang og modgang, og om at skabe sammenhæng mellem virksomhedens strategi og kommunikation.
På faget Strategisk kommunikation lærer at analysere og strukturere organisationens kommunikative opgaver med afsæt i den enkelte organisations værdigrundlag og kommunikationsstrategi.

Indhold i faget:

  • Grundlæggende kommunikationsteori
  • Kommunikationsanalyse
  • Kommunikationsplanlægning
  • Narrativ teori/storytelling
  • Corporate Branding
  • Krisekommunikation
  • Forandringskommunikation
  • Corporate Communication
  • Autokommunikaiton
  • Organisationskommunikation

Målgruppe

Faget er relevant for dig, der gerne vil deltage professionelt i analysering, planlægning og gennemførelse af virksomhedens større kommunikations- og formidlingsløsninger på et strategisk plan.

Tilmeld dig hurtigst muligt

Daghold: Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. 
Aftenhold: Tilmeldingsfristen fremgår af det enkelte hold.

Hvis der er ledige pladser, optager vi studerende helt frem til første undervisningsdag. 
Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.